وبلاگ

تاریخچه ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret) را می توان یکی از معروفترین برند های لباس های زنانه و لوازم بهداشتی در دنیا دانست. در این مطلب قصد داریم بیوگرافی این شرکت مشهور را برای شما بیان کنیم تا با این برند آمریکایی بیشتر آشنا شوید.

سال‌ها قبل، ریموند هنگام خرید لباس زیر برای همسرش در یک فروشگاه بزرگ خجالت کشید. او بیان کرد که : «هنگامی که سعی کردم لباس زیر زنانه برای همسرم بخرم، با قفسه‌هایی از روپوش‌های پارچه ای و لباس شب زشت و نایلون با چاپ گل روبرو شدم و همیشه این احساس را داشتم که فروشندگان فروشگاه‌های بزرگ فکر می‌کنند که من ناخواسته ام » طبق گزارش‌ها، ریموند هشت سال آینده را به مطالعه بازار لباس زیر پرداخت و سرانجام در سال ۱۹۷۷ شرکت Victoria’s Secret در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا تاسیس گردید.

در سال ۱۹۸۷، کاتالوگ این برند جزو پرفروش‌ترین کاتالوگ‌ها قرار گرفت. در سال ۱۹۹۰ طبق گزارش‌ها فروش شرکت طی چهار سال چهار برابر شد. این امر شرکت را به یکی از پررونق‌ترین شرکت‌ها در زمینه­‌ی سفارش پستی قرار داد. برند ویکتوریا سکرت در سال ۱۹۹۲ اولین خط تولید عطر خود را نیز راه‌اندازی کرد.

شروع فعالیت های این شرکت در زمینه طراحی و تولید لباس زیر زنانه بوده است که در حال حاضر بزرگ ترین شرکت فعال در این صنعت می باشد. اما دامنه محصولات این شرکت تنها به اینجا ختم نمی شود.

در حال حاضر ویکتوریا سکرت یکی از طراحان و تولید کنندگان بزرگ در زمینه ساخت انواع عطر و محصولات بهداشتی می باشد.

 

ویکتوریا سکرت در ایران

برند ویکتوریا سکرت، در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. از همین رو، اطمینان از اورجینال بودن  محصولات ویکتوریا سکرت، یکی از دغدغه هایی است که مشتریان عزیز همواره با آن رو برو هستند.

به همین دلیل فروشگاه اینترنتی وی اس ایران، در سال 1400 با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان و با شعار « اورجینال بخر و خودت را دوست داشته باش» فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *